Oferte de Crăciun

Emanuela

laborator de prajituri

Cofetaria Emanuela

7 pași pentru un Candy bar de vis

Știm deja cu toții că la orice eveniment toată lumea se strânge în jurul Candy-barului. Este zona preferată de socializare a tuturor, de la mic la mare.

Indiferent de ocazie, aniversare, nuntă, botez sau eveniment corporate, Candy bar-ul este un colț de răsfăț pentru toți invitații. Candy barul iti oferă flexibilitatea de ați răsfăța invitații cu varietate de sortimente de prăjituri, de la cele clasice la cele mai rafinate precum macarons, mousse uri delicate, cake pops, minitarte, cheese cake, choux-uri, înghețată și multe altele.

În prezent…avem peste 1000 de Candy Bar-uri dezvoltate de la zero, pentru parteneri de prestigiu din sfera organizării de evenimente din Târgu Mureș – Centrul de Evenimente R.A.B, Gallery Wedding Garden, Hotel Business, Hotel Plaza, Restaurant Terra și alții.

Și-am reușit să dezvoltăm conceptul de “bar de dulciuri” și să învățăm secrete despre să decizi ce ți se potrivește și cum alegi. Uite 7 pași pe care să-i incluzi în pregătirea evenimentului tău:

  1. Alege tema evenimentului.

Indiferent de ocazia evenimentului, alegerea unei teme va aduce un strop de unicitate, structură și stil petrecerii voastre. Astfel veți crea contextul favorabil pentru amintiri memorabile. Este foarte important să alegi culori care vor guverna evenimentul tău. Astfel toate detaliile se vor putea stabili si integra mult mai usor. Un element important pe care trebuie sa-l discuți cu furnizorul tău sunt platourile decorative pe care vor fi așezate prăjiturile, trebuie să se încadreze în tema aleasă.

  1. Locul unde va fi poziționat Candy bar-ul.

Amplasarea mesei pentru Candy bar este un detaliu important. Îți dorești ca invitații tăi să se bucure de prăjituri proaspete și bune, astfel ai grija ca masa să nu fie amplasată la soare, ci mai degrabă într-un colț răcoros. Dacă evenimentul tău va fi în aer liber, vara, cere ajutorul furnizorului tău pentru a adapta sortimentele de prăjituri cu temperaturile de afară.

Un furnizor bun îți pune întrebări înainte să oferteze. Tocmai ca să afle ce cauți, ce ai nevoie și cum poate el să-ți ofere asta.

  1. Fă un top 3 furnizori.

Caută și fă un top 3 al furnizorilor din zona ta, care fac Candy Bar și verifică dacă oferă informații detaliate și citește review-urile clienților. Cere recomandări de la cunoștințe, prieteni sau persoane care au cumpărat de la acei furnizori, mai ales de la persoanele care vezi că au lăsat comentarii publice.

  1. Comunicarea cu furnizorul.

Încă de la primul răspuns al solicitării tale ai să-ți dai seama despre cum te tratează. Ești o prioritate? Le pasă de nevoile tale? Sau vor doar să închidă o vânzare? Un furnizor bun îți pune întrebări înainte să oferteze. Tocmai ca să afle ce cauți, ce ai nevoie și cum poate el să-ți ofere asta. Observă cine este persoana de contact care vorbește cu tine. Există, în acea firmă, o persoană dedicată acestui proces? E cineva care știe mai multe despre eveniment? Sau stai de vorbă cu o vânzătoare din cofetărie sau, și mai nepotrivit, cu cineva din producție? E important, pentru că persoana respectivă va fi persoana care va ține legătura cu tine. Iar experiența ei practică în evenimente va conta.

  1. Solicită o degustare!

Programează o degustare gratuită și observă cum ești întâmpinat/ă.Cum îți sunt prezentate prăjiturile? Unde are loc discuția despre Candy Bar? E un loc retras, improvizat? Sau există un spațiu special amenajat pentru asta, potrivit pentru întrebări, discret? Toate detaliile acestea îți arată cât de mult accent pun pe client și experiența lui în cofetărie / laborator

  1. Stabilește bugetul.

Îți va fi mult mai ușor să alegi și să alegi bine, atunci când știi ce îți dorești și care sunt limitele tale. Vrei un Candy Bar Clasic sau vrei să impresionezi și să ai un Candy Bar Premium? Un Candy Bar Clasic, ce cuprinde sistemul de suport, decorul și manopera începe de la 8,50 lei / persoană. Dar poate să ajungă și la 17-20 lei / persoană dacă alegi ceva personalizat. Calculează, mereu, numărul de persoane înmulțit cu prețul de pornire, ca să îți dai seama cam ce buget trebuie să pregătești pentru un Candy Bar bine făcut.

  1. Ai grijă la raportul calitate/preț

Sigur c-ai să găsești și furnizori care au prețuri mai mici de 8,5 lei / persoană! Dar ai grijă! Prețurile mici nu înseamnă neapărat că e mai ieftin. Uite un exemplu: O prăjitură are prețul de 3 lei, iar costul ei de producție este de 50 de bani; O altă prăjitură are prețul de 10 lei, iar costul de producție este de 4 lei; În primul caz, plătești de 6 ori costul, la o calitatea… cel puțin discutabilă. (închipuie-ți ce ingrediente are o prăjitură care costă 50 de bani să fie produsă…) În al doilea caz plătești de 2,5 lei costul, la o calitate superioară. Deci care e, de fapt, opțiunea mai ieeftină?

Cum faci calculul final?Acum că ai făcut un calcul aproximativ, măcar, te gândești poate dacă nu cumva există un Candy Bar Hybrid? Adică să poți să combini calitățile unu Candy Bar Clasic, cu cele ale unuia Premium.Am optimizat și combinat cele două tipuri, ca să ne asigurăm că răspundem cererilor, ca tu să ai ce e mai bun din cele două, la un preț corect și o calitate superioară.

Hai sa luăm un exemplu:

  • Ai un eveniment la care aștepți 300 de persoane;
  • Vrei să compari două variante: #1 50% Clasic + 50% Premium și #2 75% Clasic + 25% Premium:

Calculele arată așa:

  • Dacă alegi un Candy Bar Premium, pentru 300 de persoane: 300 persoane x 15 lei / persoană = 4.500 lei
  • Dacă alegi #1: (150 persoane x 8,5 lei / persoană) + (150 persoane x 15 lei / persoană) = 3.535 lei (adică economisești 1.000 lei!)
  • Dacă alegi #2: (225 persoane x 8,5 lei / persoană) + (75 persoane x 15 lei / persoană) = 3.037 lei (adică economisești 1.500 lei!)

Asemenea combinații te ajută să te bucuri de frumusețea produselor bine făcute, cu gusturile clasice, la prețuri pe care tu alegi cum le optimizezi.

Astfel:

  1. Ai control asupra banilor pe care-i dai pentru Candy Bar.
  2. Alegi tu cum combini calitatea celor două tipuri de servicii.
  3. Știi că ai ales ce e mai bun, pentru tine și invitații tăi și că respecți limitele pe care tu le-ai impus.

Putem să facem asemenea calcule și pentru tine. Indiferent că ai un eveniment mai mare, sau mai mic, că e în familie sau corporate, ia legătura cu noi și hai să creăm ceva personalizat, pentru tine.

Suntem la un telefon distanță! Sună-ne azi. 🙂

Mimi – 0755 047 191

Postează un comentariu