Emanuela

laborator de prajituri

Image Alt

Blog

Suntem o echipă de oameni ca tine. :) Ne place să ne facem treaba bine. Iubim să ne vedem clienții încântați de produsele noastre. Și e o plăcere să experimentăm în laboratorul nostru. Din 2007 ne dezvoltăm continuu, ca afacere, ca producători de prăjituri și torturi cum nu sunt altele, ca oameni, pasionați de munca lor și de bucuria clienților care se delectează cu dulciurile noastre. Ne-am propus ca prin tot ce facem, să fim atenți la cei care ne susțin în dezvoltarea noastră - clienții. Ne concentrăm constant pe a testa noi combinații de prăjituri, noi idei de decorare, noi pachete de servicii și produse, noi căi prin care să ducem bucuria dulcelui mai aproape de tine. Prăjiturile noastre

Știm deja cu toții că la orice eveniment toată lumea se strânge în jurul Candy-barului. Este zona preferată de socializare a tuturor, de la mic la mare. Indiferent de ocazie, aniversare, nuntă, botez sau eveniment corporate, Candy bar-ul este un colț de răsfăț pentru toți invitații. Candy barul iti oferă flexibilitatea de ați răsfăța invitații cu varietate de sortimente de prăjituri, de la cele clasice la cele mai rafinate precum macarons, mousse uri delicate, cake pops, minitarte, cheese cake, choux-uri, înghețată și multe altele. În prezent…avem peste 1000 de Candy Bar-uri dezvoltate de la zero, pentru parteneri de prestigiu din sfera organizării de evenimente din Târgu Mureș - Centrul de Evenimente R.A.B, Gallery Wedding Garden, Hotel

Începem articolul cu informații aparent fără legătură cu dulciurile noastre. :) Dar citește până la capăt, ca să vezi care e legătura și de ce vrei să știi aceste informații. În ultimii 7 ani eMAG a cheltuit, fără prea mare succes, milioane de euro într-o acțiune strategică. Alături de Visa și Mastercard și-au propus să-i convingă pe români să plătească mai des folosind cardul. După atâția ani și milioane de euro investite, în 2019, de Black Friday au reușit să crească procentul de plăți ca cardul de la 10% la 38%. Iar ce nu au reușit banii, corporațiile și mulți ani de mesaje persuasive, a reușit Covid 19 - în doar câteva zile a crescut plățile cu cardul